Installatie |
Installatie op locatie is aan de orde als het barcode systeem meer technische vaardigheden vraagt
dan in uw bedrijf aanwezig zijn, of als u er zelf geen tijd voor vrij kunt of wilt maken. Tevens stellen wij de software en hardware in op uw gebruiksomstandigheden. Bij installatie op netwerken, zal altijd uw systeembeheerder de nodige voorbereidingen treffen en ook aanwezig zijn om op onze aanwijzingen het netwerk in te stellen etc. |
Support, service, reparatie |
Service is nodig als u problemen ondervindt zoals barcodes die niet gescand kunnen worden.
Vaak ligt het aan onkunde bij de partij die de barcodes print. Reparatie: voor bij ons gekochte hardware kan per email een aanvraag worden ingediend voor een reparatie. U ontvangt dan een reparatie formulier (RMA) en het verzendadres waar de reparatie naar toe kan worden gestuurd, dit is in het algemeen een fabrieks-reparatie afdeling. In enkele gevallen zoals grotere labelprinters wordt de service gedaan op locatie (uw bedrijf) door fabrieksmonteurs of geautoriseerde reparatie bedrijven. Dit is van te voren bij aanschaf van de hardware te bespreken. |